راهنمای انتخاب لامپ های سقفی

چراغ های سقفی نقش بسیار زیادی در ایجاد فضای مناسب در خانه دارند. این چراغ ها باید کاربردی باشند، از نظر زیبایی شناسی دلپذیر باشند و با فضای اتاق نشیمن شما مطابقت داشته باشند.

چراغ های سقفی ال ای دی مناسب می توانند ظاهر خانه را کاملاً تغییر دهند و تنها با فشار دادن یک دکمه فضای مناسبی را ایجاد کنند. فضای داخلی خانه بدون نورپردازی مناسب دکور توجهی را که شایسته آن است جلب نخواهد کرد.

مردم شروع به انتخاب چراغ های سقفی LED کرده اند که جلوه ای منحصر به فرد به خانه هایشان می بخشد. از ایجاد فضای مناسب برای هر مناسبت گرفته تا ترکیب با فضای داخلی اتاق، چراغ های تزئینی LED نقش مهمی در یک طراحی عالی برای خانه دارند. اجازه دهید به شما در انتخاب چراغ های سقفی مناسب برای هر اتاق کمک کنیم.
راهنمای شما برای انتخاب چراغ های سقفی خانه

راهنمای دکور چراغ های LED سقفی

اگر به دنبال ایجاد فضایی آرامش ‌بخش در اتاق خواب یا بهبود فضای اتاق نشیمن برای یک گردهمایی هستید، چراغ ‌های LED تزئینی راه مناسبی برای این کار هستند.

امروزه گزینه های مختلف چراغ های سقفی LED در بازار وجود دارد. از چراغ های سقفی LED آویز گرفته تا چراغ های سقف کاذب، می توانید انواع چراغ ها را انتخاب کنید. به احتمال زیاد این گزینه ها شما را گیج می کنند.

چند فاکتور ضروری وجود دارد که باید هنگام انتخاب چراغ های تزئینی LED برای خانه و در هنگام ویلا سازی در نظر داشته باشید تا بهترین فضا را بسازید.

راهنمای شما برای انتخاب چراغ های سقفی خانه

انتخاب چراغ های سقفی مناسب برای داشتن محیط مناسب

هنگام انتخاب چراغ های دکور مهم است نوع محیطی را که می خواهید داشته باشید، درک کنید. هر چراغ سقفی LED فضای متفاوتی را ایجاد می کند و برای اینکه انتخاب مناسبی داشته باشید، ابتدا باید محیطی را که می خواهید تنظیم کنید، تصور کنید.

اگر می خواهید محیطی آرامش بخش ایجاد کنید، چراغ های زرد این کار را انجام می دهند. اگر قرار است اتاق ظاهری صمیمی داشته باشد، نور زرد کم رنگ انتخاب درستی است.

بر اساس نوع فضای خاصی که یک اتاق باید داشته باشد، می توانید نورپردازی مناسبی را انتخاب کنید که با حس زیبایی شناسی مطابقت داشته باشد.

راهنمای شما برای انتخاب چراغ های سقفی خانه

تصمیم گیری در مورد رنگ چراغ های سقفی

رنگ چراغ های سقفی شما می تواند ظاهر اتاق را در عرض چند دقیقه تغییر دهد. امروزه چندین گزینه رنگارنگ وجود دارد که می توانید هنگام خرید از بین آنها انتخاب کنید.

از چراغ های سقفی استاندارد زرد و سفید گرفته تا چراغ های LED رنگارنگ مانند آبی و صورتی، گزینه های مختلفی در بازار موجود است. همچنین می توانید چراغ های سقفی را با گزینه های رنگی متعدد انتخاب کنید.

وقتی صحبت از انتخاب مناسب می شود، توصیه می شود برای اتاق مطالعه و اتاق کودک از چراغ های سفید روشن استفاده کنید. نورهای گرم مانند زرد و سفید کامل در ناهارخوری و اتاق نشیمن ترجیح داده می شوند در حالی که می توان از نورهای ملایم و کم نور در اتاق خواب استفاده کرد.

چراغ های سقفی LED رنگارنگ را می توان برای استفاده در مناسبت های خاص مانند مجالس و مهمانی ها در خانه نصب کرد.

فاصله بین چراغ های سقفی

بسته به اندازه اتاق و ارتفاع سقف، می توانید تعداد چراغ های سقفی مورد نیاز خود را انتخاب کنید. اگر چراغ سقفی LED معلق را انتخاب کنید یا نور کم را ترجیح دهید، ممکن است این عدد متفاوت باشد

هنگام انتخاب تعداد چراغ ها، مهم است که بدانید نور بیشتر به معنای افزایش روشنایی نیست. با چراغ های سقفی ال ای دی می توانید فضایی روشن با حداقل نور را نیز به دست آورید.

راهنمای شما برای انتخاب چراغ های سقفی خانه

قرار دادن چراغ های سقفی

چیدمان چراغ‌ های سقفی به شیوه ‌ای مناسب، بخش مهمی برای اطمینان از طراحی داخلی عالی خانه است. لامپ سقفی باید درست در وسط اتاق قرار گیرد و بهترین قطعه معماری اتاق را به خوبی نشان دهد. بقیه چراغ ها باید به طور مساوی با هم قرار گیرند و نور را به تمام قسمت های اتاق بتابانند.

فرمولی که معمولاً دنبال می‌ شود، گرفتن ارتفاع سقف، تقسیم آن بر 2 و فاصله بین چراغ ‌ها با عدد به دست آمده است. به عنوان مثال، اگر ارتفاع 6 فوت باشد، چراغ ها با فاصله 3 فوت بین آنها قرار می گیرند.