9 ایده برای نیمکت حمام توکار شیک

آیا نیمکت حمام توکار ایده خوبی است؟

9 ایده شیک برای نیمکت حمام توکار: اگر در حال بازسازی یا طراحی داخلی یک حمام جدید هستید، ممکن است از خود بپرسید که آیا باید یک نیمکت حمام توکار در نظر بگیرید. یک نیمکت به شما اجازه می ‌دهد تا هنگامی که به زمان استراحت بیشتری نیاز دارید زیر دوش و در حمام استراحت کنید و مکانی امن برای اصلاح پاهای خود فراهم کنید.

اما همه چیدمان های حمام با نیمکت سازگار نیستند. ما با طراح داخلی کریستن پاولاک صحبت کردیم تا نظر او را درباره اینکه چه زمانی نیمکت حمام ایده خوبی است، بدانیم.

9 ایده شیک برای نیمکت حمام توکار

پاولاک می ‌گوید: «یک حمام بزرگ، مربع یا مستطیل شکل برای یک نیمکت حمام توکار به خوبی جوابگو است، طرح باید به اندازه ‌ای بزرگ باشد که بتوانید زیر دوش بایستید بدون اینکه خیلی به نیمکت نزدیک باشید. در واقع نباید جای خیلی شلوغی باشد چرا که ممکن است اتفاقی پیش بیاید و زمین بخورید.»

پاولاک می‌ گوید دوست دارد از همان کاشی دیوارهای حمام برای کناره ‌ها و جلوی نیمکت استفاده کند تا فضاها به ‌طور یکپارچه با هم ترکیب شوند.

او می ‌گوید: «اما برای نشیمن گاه، از یک سطح جامد، کوارتز یا گرانیت استفاده می ‌کنیم. اغلب همان موادی که برای زیر حمام یا قفسه ‌ها استفاده می‌ شود. هیچ کس نمی خواهد خطوط کاشی و دوغاب روی صندلی وجود داشته باشد!»

سبز حسادت برانگیز

اگر این حمام کاشی سبز از @adidstudio به اندازه کافی خیره کننده نبود، این نیمکت تعبیه شده سطح دیگری از لاکچری بودن را به حمام اضافه می کند.

از همان کاشی سبز رنگ برای کمک به ترکیب نیمکت با دیوارها استفاده می شود. سنگ مرمر برای نشستن راحت است، به خوبی با کف شش گوش مرمری هماهنگ می شود و به راحتی تمیز می شود زیرا خطوط دوغاب دیده نمی شوند.

9 ایده شیک برای نیمکت حمام توکار

نیمکت حمام توکار در گوشه

در حمام های کوچکتر، یک نیمکت در گوشه راهکار خوبی است. در اینجا از اکانت @fitbuildconstruction دیده می ‌شود که نیمکت جای گرفته در گوشه حمام به اندازه‌ ای بزرگ است که به راحتی روی آن بنشینید بدون اینکه فضای زیادی اشغال کند.

نیمکت اندازه مناسب هرگز نباید باعث شود که در هنگام ایستادن احساس کمبود فضا کنید. کاشی سیاه و سفید نیمکت را در بقیه قسمت های حمام استتار می کند.

9 ایده شیک برای نیمکت حمام توکار

نیمکت استراحت

این نیمکت از اکانت @queen_city_stone_and_tile دارای شکلی دراز است که برای مدیتیشن ایده آل است. موزاییک مرمری در محل نشستن امکان طراحی منحنی شکل را فراهم می کند، در جایی که رویه جامد ممکن نیست.

داشتن یک حمام مانند این به این معنی است که می توانید در حالی که پشت به نیمکت تکیه داده اید، به جریان آب دسترسی داشته باشید و آن را کنترل کنید.

نیمکت شیشه ای حمام توکار

بسیاری از نیمکت‌ های حمام در کنار یک دیوار محکم قرار می ‌گیرند. اما این طرح در یک حمام تمام شیشه ای نیز جوابگو است، همانطور که در این مثال از @brothers_homes نشان داده شده است. شیشه تا بالای نیمکت امتداد می یابد، بنابراین نیم دیواری وجود ندارد که فضای باز را از بین ببرد. توجه داشته باشید که هنوز فضای ایستاده زیادی در چیدمان مستطیلی شکل وجود دارد.

9 ایده شیک برای نیمکت حمام توکار

نیمکت پر جزئیات

این طرح از @cottagesupplydowntown دارای پایه های منحنی برای داشتن جزئیات بیشتر است. اگر به زیبایی کلاسیک یا کلبه ای علاقه دارید، این یک انتخاب عالی است، در حالی که یک نیمکت محکم می تواند واقعاً مدرن به نظر برسد. مراقب باشید: جزئیات پیچیده تر و خطوط دوغاب تمیز نگه داشتن این نیمکت را دشوارتر می کند.

نیمکت شناور حمام توکار

بسیار شبیه یک نیمکت شناور است. شما می توانید به راحتی یک نیمکت شناور داشته باشید! ببینید که @winnidesigns چگونه نحوه نصب نیمکت شناور حمام را نشان می دهد.

اگرچه نیمکت فاقد پایه است، اما به لطف براکت های فوق العاده قوی که مستقیماً به چارچوب دیوار متصل می شود، کاملاً ایمن است. یک نیمکت شناور فضای کمتری را اشغال می کند و کف حمام را نمی شکند.

9 ایده شیک برای نیمکت حمام توکار

نیمکت روشن

این حمام لوکس از @renogurus شامل نورپردازی زیر نیمکت شناور حمام است. LED های ضد آب، فضای نیمکت و طاقچه های دیوار تبدیل به محیطی درخشان و روشن می کنند. به استفاده هوشمندانه از دو سر حمام توجه کنید: یک مدل بارانی در وسط و یک مدل دستی در نزدیکی نیمکت.

نیمکت گرم کن حمام توکار

هیچ کس دوست ندارد روی یک نیمکت حمام سرد بنشیند. پاشیدن مقداری آب داغ روی آن باید مشکل را برطرف کند. اما برای راحتی بیشتر، این گرم کن نیمکت را از @loveandspecs بررسی کنید. کف و نیمکت با لمس ساده یک دکمه روی ترموستات دیجیتال گرم می شوند.

9 ایده شیک برای نیمکت حمام توکار

نیمکت دو نفره

این حمام اتاقی را برای دو نفر با دوش حمام و نیمکت ارائه می دهد. چون نیمکت ‌های گوشه ‌ای هستند، فضای زیادی برای ایستادن نمی ‌گیرند. به دو طاقچه مخفی دیوار توجه کردید؟ با برنامه ریزی فضایی مناسب شما می توانید هر چیزی را که می خواهید در طراحی حمام خود بگنجانید، حتی اگر با متراژ محدود کار می کنید.