7 نکته برای صرفه جویی در هزینه ها هنگام ساخت خانه جدید

چگونه در ساخت خانه جدید صرفه جویی کنیم؟

یکی از سوالات متداول مشتریان ما این است که «چگونه می توانند در ساخت خانه جدید خود صرفه جویی کنند؟»

با توجه به اینکه اقتصاد در حال حاضر بسیار شکننده است و بانک ها در پرداخت وام ساخت خانه مردد هستند، جای تعجب نیست که مشتریان ما بخواهند این نکات را بدانند!

زمان زیادی از وقتی که بانک ‌ها اساساً به تقریباً هر کسی وام می ‌دادند، گذشته است. اعطای وام‌ سختتر شده است، سازندگان خانه‌ های بزرگتر و انبوه سازان ، عجیب تر و گرانتر ساختند.

ما می دانیم که این داستان چگونه به پایان می رسد! امروزه بانک ‌ها به دلیل هزینه‌ های بالای ساخت یک خانه جدید، احتمال کمتری برای تامین بودجه ساخت خانه جدید دارند.

Seven tips to save money when building a new home

مصرف کنندگان باهوش تر و هوشمندتر

با این حال خبر خوب این است که مشتریان ما برای ساخت خانه‌ های کوچکتر، سبزتر و مقرون به صرفه تر اکنون باهوش ‌تر، هوشمندتر و مستعدتر هستند.

اگر قصد ساختن یک خانه جدید را دارید، راه های زیادی وجود دارد که می توانید هزینه ها را کاهش دهید. البته این امر باعث می ‌شود که بانک ‌ها احتمال بیشتری برای تامین مالی پروژه ساخت خانه جدید شما داشته باشند.

خوشبختانه برای مصرف کنندگان، قیمت محصولات ساختمانی خانه از کفپوش گرفته تا زونا و دیوار خشک به شدت کاهش می یابد زیرا تولید کنندگان همه برای داشتن مشتریان رقابت می کنند.

نکات مهم برای صرفه جویی در هزینه ساخت یک خانه رویایی

تیم معماران و طراحان حرفه ای و طراحان داخلی بینش و تجربیات خود را در مورد راه هایی به اشتراک می گذارند که به شما کمک می کند که در هنگام ساخت خانه جدید خود در هزینه صرفه جویی کنید. در اینجا لیستی از بهترین نکات آن ها برای صرفه جویی در هزینه ساخت خانه جدید آورده شده است:

  • زمین:

خرید قطعه زمین مناسب می تواند در هنگام ساختن خانه جدید، پول زیادی برای شما صرفه جویی کند. پیش از خرید زمین، بررسی خود را انجام دهید و مطمئن شوید که زمین بدون هزینه های گزاف مانند پاکسازی و جمع آوری سنگ ساخته می شود.

زمین بکر یا کنار کوه ممکن است شگفت انگیز به نظر برسد، اما پاکسازی زمین از درختان، صخره ها و تسطیح می تواند هزینه بیشتری را به ساخت خانه شما اضافه کند.

به علاوه، زمین بکر و دست نخورده ممکن است به آب آشامیدنی و خطوط فاضلاب مناسب دسترسی نداشته باشد، و اضافه کردن آنها نه تنها ضروری است، بلکه هزینه‌ های بیشتری برای ساخت خانه شما نیز به همراه خواهد داشت.

پیدا کردن یک زمین مناسب با پیشرفت بیشتر مناطق دشوارتر می شود، به همین دلیل است که باید با یک مشاور املاک مورد اعتماد از نزدیک همکاری کنید.

  • نوع خانه:

نوع خانه ای که انتخاب می کنید می تواند یکی از ساده ترین راه ها برای صرفه جویی در هزینه شما باشد. به طور کلی ساخت یک خانه دو طبقه به جای یک باغ ویلا مقرون به صرفه تر است.

به عنوان مثال، اگر شما یک پلان باغ ویلا به مساحت 3000 فوت مربع را انتخاب کنید، به فونداسیون و سقفی دو برابر اندازه یک پلان خانه دو طبقه 3000 فوت مربعی نیاز دارید.

این به این دلیل است که فضای زندگی 3000 فوت مربعی خانه 2 طبقه در 2 طبقه گسترده شده است، بنابراین نیاز به زیر بنا و سقف کوچکتری دارد، در حالی که خانه باغ ویلا برای پوشش تمام 3000 فوت مربع به زیربنا و سقف نیاز دارد.

صرفه جویی در فونداسیون و سقف می تواند هزینه کلی شما برای ساخت خانه را به شدت کاهش دهد و در هزینه شما صرفه جویی کند! مزیت دیگر این است که یک خانه دو طبقه به راحتی در یک زمین کوچک یا شیبدار جای می گیرد.

علاوه بر این، یک خانه مستطیلی با خطوط سقف ساده و پنجره های استاندارد در مقایسه با یک خانه با جزئیات پیچیده می تواند در هزینه های شما صرفه جویی کند. با انتخاب یک خانه دو طبقه، می توانید مبلغ زیادی در هزینه های ساخت و ساز صرفه جویی کنید بدون اینکه فضای قابل زندگی را از دست بدهید.

  • اندازه خانه:

بزرگی خانه شما تفاوت بزرگی ایجاد می کند! این به متراژ مربع می رسد، زیرا مهم نیست که چگونه آن را طراحی کنید، هر متر مربعی که به فضای خانه جدید خود اضافه می کنید برای شما هزینه دارد.

اندازه خانه بر هر جنبه ای از ساخت و ساز از فونداسیون تا پشت بام و کل عملیات تا لایه نهایی رنگ تأثیر می گذارد. طراحان توصیه می کنند که یک پلان طبقاتی پیدا کنید که تمام فضای مورد نیاز و تمام امکانات رفاهی مورد نظر شما را داشته باشد. اگر نیاز به ایجاد تغییرات دارید، اکثر تغییرات کوچک را می توان با هزینه اسمی انجام داد.

  • صرفه جویی با DIY (خودتان کار را انجام دهید):

پیمانکار عمومی خود بودن می تواند مقدار قابل توجهی در هزینه شما صرفه جویی کند. اما، این رویکرد فقط برای افرادی توصیه می شود که دانش گسترده ای در مورد فرآیند و صنعت خانه سازی دارند. اگر پیمانکار عمومی خود هستید یا موفق بوده اید، می توانید 5 تا 10 درصد در ساخت خانه جدید خود صرفه جویی کنید.

  •  بازیابی و پاکسازی:

شما می توانید با «سبز بودن» در پول خود صرفه جویی کنید. استفاده از قطعات بازیافتی می تواند به شما در صرفه جویی در هزینه ساخت خانه جدیدتان کمک کند و زیبایی به خانه جدیدتان بدهد.

محصولات خانه سازی مانند کفپوش یا لوازم خانگی را می توان با قیمت های پایین خریداری کرد. به دنبال فروش، ترخیص، بازسازی، بازگرداندن، محصولات متوقف شده یا نمونه های سقف باشید (که مدل کف نیز نامیده می شود).

در واقع، شما معمولاً می توانید با مواد کفپوش کمی قدیمی تر امتیاز زیادی کسب کنید و در هزینه خود صرفه جویی کنید!

  • فنی باشید:

برنامه های تلویزیونی را دیده اید که در آن افراد برای به دست آوردن اقلام خاص، کارهای دستفروشی را به عنوان کسب و کار انجام می دهند؟ این می تواند یک راه عالی برای صرفه جویی در پول باشد!

اگر احساس می کنید که بسیار فنی هستید، سعی کنید از سازنده خود بپرسید که آیا کارهای ساخت و ساز ساده و ایمنی وجود دارد که می توانید برای کاهش هزینه های ساخت خانه خود انجام دهید.

شاید سازنده بتواند با اجازه دادن به شما برای انجام نقاشی، محوطه سازی یا پاکسازی ساختمانی در ازای کاهش قیمت، یک «معامله ویژه فنی» با شما داشته باشد. با انجام این کارهای ساده می توانید هزاران دلار صرفه جویی کنید!

صرفه جویی در هزینه ساخت خانه جدید شما فراتر از ساخت اولیه است. به هر حال، هنگامی که خانه رویایی شما ساخته شد، همچنان هزینه آن را پرداخت خواهید کرد. بنابراین ساختن خانه خود با در نظر گرفتن بهره وری انرژی می تواند کمک زیادی به شما در صرفه جویی در هزینه کند!

بهره وری انرژی می تواند پس از ساخت اولیه صرفه جویی زیادی در هزینه داشته باشد. جهت دهی خانه به گونه ای که شیب سقفی رو به جنوب داشته باشد یا پنجره های بزرگ رو به جنوب به گرم نگه داشتن خانه کمک می کند.

به علاوه، شیب سقف رو به جنوب به شما این امکان را می دهد که به راحتی پنل های خورشیدی را هر زمان که بخواهید نصب کنید. استفاده هر چه بیشتر از محصولات ساختمانی سبز نه تنها باعث صرفه جویی در هزینه های انرژی می شود، بلکه از پس انداز مالیاتی زیادی نیز برخوردار خواهید شد.

استفاده از دستگاه‌ ها، هیتر ‌ها و واحدهای تهویه مطبوع ENERGY STAR به راحتی می ‌تواند 10 تا 20 درصد از مصرف کلی انرژی و هزینه‌ های عملیاتی خانه ‌تان را کاهش دهد.

مهم نیست که چه نوع سیستم گرمایشی، تهویه و تهویه مطبوع در خانه خود دارید، می توانید با نگهداری صحیح و خرید تجهیزات کارآمد از نظر مصرف انرژی، در هزینه های خود صرفه جویی کنید و راحتی خود را افزایش دهید.

Seven tips to save money when building a new home

نکته طراحی

خرید یک سیستم تهویه مطبوع با مصرف انرژی کارآمد به تنهایی تاثیر زیادی بر روی قبض انرژی شما نخواهد داشت بلکه استفاده از رویکرد کلی در خانه این هزینه ها را کاهش می دهد.

با ترکیب سیستم خود با عایق مناسب، تنظیمات ترموستات و همچنین استفاده عاقلانه، می توانید مصرف انرژی خود را برای گرمایش و سرمایش تا 50 درصد کاهش دهید.

هنگام خرید تجهیزات گرمایشی یا سرمایشی، به یاد داشته باشید که سطوح بازده بالا با ENERGY STAR® شروع می شود. چه به دنبال پمپ حرارتی، هیتر یا سایر تجهیزات گرمایشی و سرمایشی جدید باشید،

ENERGY STAR® مشخصات بهره وری انرژی را برای کمک به شما در صرفه جویی در قبوض انرژی و بهبود سطح آسایش در خانه خود تنظیم کرده است. بسیاری از محصولات آن ها نیز واجد شرایط دریافت اعتبار مالیاتی هستند.